על גבול האור איך מבצעים תכנון פיננסי אובייקטיבי
במציאות התחרותית שבה עסקים נסגרים על מאיות שניה , אנשי השטח זקוקים לציוד הטוב ביותר על מנת לעמוד על הפודיום. החל מנעלי ריצה בטכנולוגיה מתקדמת וכלה בחליפה אווירודינמית שמקטיה את החיכוך ברוח האולימפיאדה ,הנה לנו סקירת הכלים והעזרים שבלעדיהם המתחרים בשוק הביטוח הפנסיוני יתקעו ביריית הזינוק ויתקשו לתרגם את המקצועיות והכישורים האישיים לריווחיות ארגונית.
חימום – תכנון פנסיוני
איש המקצוע הפנסיוני נדרש כיום , כבעבר הרחוק, לאפיין את צרכי הלקוח באמצעות שלושה תחומים ביטוח עיקריים : מוות מוקדם , מוות מאוחר ( זקנה ) ונכות/ אכ"ע. מדידה של כל אחד מהצרכים ( נכות כמובן קצת יותר פשוטה ) יכולה להתבצע באמצעות מספר מודלים שתמציתם המשותפת היא לספק ערכי מטרה שימומשו לאחר מכן במסגרת מחולל ההצעות.
עוד באתר
- פיצוי לעסקים יולי אוגוסט 2024 מקדמות חרבות ברזל
- תשעת הימים תאריכים 2024 מראש חודש אב עם הצום
- תעודת נכה דיגיטלית ביטוח לאומי הנפקת תעודה באינטרנט
עולים למסלול – שערוך וטיוב תיק קיים
שערוך התיק הקיים והכדאיות של המשך תוכניות קיימות.
במציאות החדשה ובמשבר הכלכלי 2024 זו אבן השתייה לתהליך כולו.
התאמת התיק הפנסיוני של הלקוח על רקע תיקון 3 והחובה למשוך רובד ראשון כקצבה חודשית יש לתרגם את סכומי החיסכון העתידיים למונחי קצבה. לחלק מהאוכלוסייה תוכניות מבטיחות מקדמי קצבה משופרים ומרבית הפעולות האפשריות לטייב תוכניות אלו הם באמצעות שינוי תמהיל הביטוח והחיסכון ושילוב רכיבי ריסק בתעריף מודרני לצד מקדם קצבה ישן.
איך משפרים תוכניות חיסכון פנסיונית?. האם ניתן להגדיל את הפנסיה החודשית?. ביטוח מנהלים וקרנות פנסיה
טיוב זה אפשרי רק באמצעות שילוב של אנשי מקצוע מיומנים המצוידים בכלים מדויקים המשקפים הלכה למעשה את הזכויות שיעניק ויחשב היצרן ללקוח במערכות הליבה שלו. ההנחה שמרבית התוכניות שנמכרו בעבר זהות נכונה בערך כמו האמרה שכל הסינים דומים. הנחה שנכונה רק אם מתעלמים מרכיבי בונוס על החיסכון ,תעריפים ותוספות מקצועיות שונות, שונות בתעריפי הריסק ודמי הניהול הייחודיים שהוענקו לקבוצות אוכלוסייה.
במירוץ לפנסיה מנצח התכנון הפנסיוני
המירוץ נפתח מנקודת זינוק שונה למתמודדים השונים. והיכולת האישית תבוא לידי ביטוי רק בהינתן כלים נכונים לבעלי התפקיד.
נעלי ריצה וחליפה אווירודינמית בעולם הפנסיוני היא בבחינת תוכנה חכמה ומנחה , המאפשרת לבצע תהליך ייעוץ מובנה מצד אחד אך תפור לפי מידת הלקוח מהצד השני , נשמע כמו מדע בדיוני ? לא בהכרח.
אומנם הקמת מערכת ייעוץ כזו מצריכה ידע מעשי וניסיון בבניית תוכנות המקשרות בין תהליכי עבודה , רגולציה ומודלים מתמטיים מורכבים , עשרות מנועי חישוב ( פנסיה ,ביטוח, גמל , השתלמות ) ותרחישי מטרה ואולם, כאן באה לידי ביטוי לתמיכה המקצועית שיש בידי הטכנולוגיה לספק לעוסקים בענף.
זה כבר עסק למקצוענים באמת. שמעסיקים מומחים לכל תחום והיבט הקשורים לתוכנה . החל ממוחי תוכן בתחום הביטוח, אקטוארים , משפטנים , רואי חשבון ובעולם המורכב שלנו – גם אנשי טכנולוגיה הבקיאים בהמרת הידע המקצועי הרב תחומי לידי כלי רפרזנטטיבי ושימושי .
פיניש – טפסים וממשקים ליצרנים
לא רק בגלל הטרנד הירוק . הטפסים הם המינימום האולימפי לכניסה למשחק הממשקים.
משווק פנסיוני שאינו מצויד במערכת טפסים חכמה יוצא היום לפגישת עבודה עם פק"ל טפסים וניירת מטריד מכביד ומייגע.
למערכות הייעוץ החדישות יכולת להפיק טפסים חכמים ולבצע העברה למערכות הליבה של היצרנים.
את הסטנדרטים קובעים נכון להיום היצרנים הגדולים בשוק ובעתיד אולי הרגולטור בניסיונו להנהיג שפה אחידה.
באולימפיאדה האחרונה זכו במרוצי השליחים הקבוצות שהעבירו את המקל בצורה מושלמת.
הממשקים – כבמשל העברת המקל ,הם בכלי שמאפשר קבל ולהעביר מידע בשוק הביטוח הפנסיוני. בעבר, חוסר היכולת לקבל ולהעביר כראוי מידע על המבוטח הוא בבחינת נפל המקל – אבד הלקוח.
על הפודיום
על בימת המנצחים של האולימפיאדה הפנסיונית יעלו הלקוחות שקבלו את הייעוץ הטוב ביותר. רק אותו?. ואת השירות היעיל ביותר. מה הם יבינו?. איזה סוג של מוצר הם עומדים לצרוך. כמה זה עולה ולמה בדיוק כדאי לשלם עליו.
לקוחות אלו יהוו את שורת הרווח . להתראות בלוס אנג'לס 2028