למה חשוב לחסוך לפנסיה

למה חשוב לחסוך לפנסיה וכמה כסף צריך 

לפני עשרים שנה זה לא באמת עניים אנשים צעירים. אולם העשורים האחרונים היו בסימן הגדלת המודעות לחיסכון הפנסיוני. לצד הקיצוץ הצפוי בקצבאות הביטוח הלאומי, אנשים צעירים לצד מי שכבר נמצא בשיא הקריירה, כבר יודעים. חייבים חיסכון לגיל הפרישה. מה בכתבה?. למה חשוב לחסוך לפנסיה וכמה כסף צריך 

 

להתחיל מוקדם ככל האפשר למה חשוב לחסוך לפנסיה

כשמדובר בהכנה לפנסיה, יש הרבה דברים שאתה לא יכול לשלוט בהם – עתיד הביטוח הלאומי, שיעורי המס והאינפלציה, למשל. אבל דבר אחד גדול שאתה יכול לשלוט בו הוא הסכום שאתה חוסך.

כיצד עלי לאזן את החיסכון הפנסיוני שלי עם המטרות האחרות שלי?

חיסכון לפנסיה צריך להיות בעדיפות ראשונה בין היעדים הפיננסיים שלך. גלה את הסדר שבו אתה צריך לגשת למטרות אחרות.

הסתמכות על קצבאות ביטוח לאומי בלבד עשויה שלא להספיק

אף על פי שקריסת הביטוח הלאומי מהווה איום מתמשך כבר זמן מה.

סוגיות מימון הפכו לדאגה קרובה יותר בשנים האחרונות. לפי נתוני המוסד לביטוח לאומי, תוכניות הביטוח הלאומי מתמודדות כיום עם בעיות של חדלות פירעון ארוכת טווח. ללא חקיקה חדשה לרפורמה בביטוח הלאומי כפי שאנו מכירים אותו כיום, התוכנית צפויה לחוות אתגרים משמעותיים בשני העשורים הקרובים ועשויה להיתקל בהפחתת קצבאות, הגדלת מסים או הלוואות מתחומים אחרים בממשלה.

הוצאות בריאות הולכות וגדלות לאור התארכות תוחלת החיים 

אחת ההשפעות המשמעותיות ביותר של חיים ארוכים יותר מבחינת צרכי החיסכון הפנסיוני שלך היא שסביר להניח שתצטרך לשלם יותר על שירותי בריאות במהלך חייך. על פי דו"ח עלויות בריאות פנסיה לשנת 2017 שפורסם על ידי HealthView Services, הוצאות שירותי הבריאות של הגמלאים צפויות לעלות בשיעור שנתי ממוצע של 5.5% בעתיד הנראה לעין – כמעט פי שלושה משיעור האינפלציה בארה"ב בין השנים 2012-2016 – ו-55 זוג בני שנה שיפרשו בעוד עשר שנים יצטרכו עד 92% מקצבאות הביטוח הלאומי שלהם כדי לכסות את עלויות הבריאות בפרישה!

כתבה מומלצת  על ידי עורך האתר  : חיסכון להשכלה גבוהה

פקודת מס הכנסה לשנת 2023 מאפשרת ניצול הטבות מס הודות למגוון אירועים ושינויים במצב האישי. בואו לקרוא על האירועים הנפוצים המזכים בהחזר מס ניתן לתבוע 6 שנים אחורה