הפרשות לפנסיה חובה 2018 כמה חוסכים

Reading Time: 2 minutes

הפרשות לפנסיה חובה 2018 

טבלת הפרשות לפנסיה חובה 2018  כמה יורד על פנסיה חובה 2018 ,מתי מתחילים לשלם לפנסיה לפי תקנות פנסיה חובה ולמי שייכים הפיצויים בהסדר הפנסיה חובה. הנתונים תקפים לשנת 2020 אתר הביטוח הפנסיוני של ישראל כל מה שצריך לדעת על על הפנסיה ביטוחי מנהלים וקרן השתלמות.

הפרשות לפנסיה חובה 2018 תגמולים פיצויים זכויות עובדים

הפרשות לפנסיה חובה 2018 תגמולים פיצויים זכויות עובדים

כמה משלמים על פנסיה חובה 2018

תגמולי עובד פנסיה חובה 2018  = 6%

תגמולי מעביד פנסיה חובה 2018 = 6.5%

הפרשה לפיצויים פנסיה חובה 2018 = 6%

לעניין הפיצויים , במידה והמעביד מפריש לעובד פיצויים בשיעור 8.33% החל מהיום הראשון ומחתים אותו על סעיף 14 הריי שהמעביד מבטח את עצמו מפני השלמות פיצויים במקרה שהוא מפטר את העובד ובדרך היו עליות שכר. מצד אחד ההסכם כדאי למעביד וכדאי לו להפריש את ההפרשה הנוספת של 2.33% ובכך לבטח את עצמו מפני השלמת פיצויים בעתיד ( ההוצאה מוכרת כיום למעביד במלואה) ומצד שני לעובד שצפויות לו העלאות שכר ההסכם הוא בבחינת רע הכרחי על מנת לוודא חיסכון בזמן עבור הזכויות ומגן על פיצויים במקרה של פשיטת רגל של המעביד בעתיד לדוגמא כפי שאירע בעת פשיטת הרגל של מעריב.

מתי זכאים לפנסיה חובה 

זכאות לפנסיה חובה מגיעה לאחר 6 חודשי עבודה ובתנאי

העובד מעל גיל 21  זכאי לפנסיה חובה לאחר 6 חודשי עבודה אצל המעסיק

עובד מעל גיל 20 זכאית לפנסיה חובה לאחר 6 חודשי עבודה אצל המעסיק

טיפים לעובד הסכם עבודה בדיקת תלוש שכר

עובדים חדשים שמתחילים לעבוד במקום חדש , גם בתקופת המשבר הכלכלי של 2020 הם בעלי זכויות וחובות כמו בכל זמן אחר. אומנם בשנים האחרונים ישנה אכיפה וחקיקה שנועדה להגן על העובדים מפני דורסנות של מעסיקים , לצד הרחבת זכאות להחזרי מס ההכנסה מענק שלילי והגדרת סטנדרט השירות של חברות הביטוח וקרנות הפנסיה המאפשרות שירות עצמי באתר האישי..

הפרשות לפנסיה חובה 2018 תגמולים פיצויים מה מגיע לעובד

מהצד השני קיימת אחריות של העובד לעקוב אחר קיום הסכם העבודה , לבדוק בכל רבעון את העברת הכספים לחברת הביטוח או לקרן פנסיה ויתר הקופות שבהסכם. אין זה יהיה הוגן להשליך את כל האחריות על המעסיק. העובד צריך להכיר את הסכם העבודה שלו , לדעת אם יש לו סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים ולהכיר את כל המקומות שבו ייתכן ויש לו כספים אבודים הר הכסף.