שבע הטבות המזכות בקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים

Reading Time: 2 minutes

הטבות המזכות בקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים

איך לקבל כסף ממס הכנסה באמצעות הטבות המזכות בקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים .

פקודת מס הכנסה מלאה בהטבות מס המזכות בהקלות והחזרי מס לשכירים . שבע הטבות המזכות בקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים. מערכת אתר הכלכלן רכזה בכתבה זו את שבע ההטבות המרכזיות המזכות שכירים ומובטלים בקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים

רשימת הטבות המזכות בקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים

  1. מעבר בין עבודות – שינויי שכר ותקופות שבהן לא שולם שכר מפחיתים באופן אוטומטי את חבות המס ואת שיעור המס השולי שעליך לשלם. הבעיה היא שמערכות השכר לא מדברות אחת עם השנייה ולכן על מנת לקבל את הכסף בצורה המהירה ביותר ואת כל מקסימום החזרי מס הכנסה לשכירים שמגיע בגין מעבר בין עבודות רצוי להעזר בחברת החזרי מס הכנסה .
  2. תקופות אבטלה – מובטלים ?  בדקו וסביר להניח שמגיע לכם בחזרה כסף מהמדינה. לא רק דמי אבטלה אלא גם החזר מס בעבור התקופה שכן עבדתם וכן שלמתם מס. גם אם הייתם מובטלים לפי מספר שנים ניתן לבתצוע ולקבל החזר מס הכנסה בריבית והצמדה מתמנה מהטבות מס לשכירים שקיימות בפקדות מס הכנסה
  3. תמיכה בהורים – הורים נתמכים זה אף לא נעים . אבל לפחות בפקודת מס הכנסה אתם זכאים לנקודת זיכוי לקבלת מאות ואלפי שקלים בשנה בחזרה מהמדינה.
  4. נקודות זיכוי להורה גרוש – הורה גרוש המשלם מזונות בין אם הוא התחתן שוב או לא , זכאי לקבל מהמדינה נקודת זיכוי בשווי מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים שנה בגין שתלום מזונות לילדים הגדלים אצל גרושתו.
  5. הפסדים בבורסה ובשוק ההון – הבורסה נפלה ?  מס הכנסה מחזרי כסף בגין הפסדים בשוק ההון . צרו איתנו קשר לבדיקה מיידית לזכאות להחזרי מס בגין הפסדים בבורסה.
  6. מגורים בקו העימות ובפריפרייה מזכים בהטבות מס ניכרות בשווי אלפי שקלים נטו לשנה. חשו לנצל את הטבות המס האלו עד השקל האחרון מהר כל שניתן שכן הטבות המס ליישובים שונים משתנים מעת לעת עקב לחצים פוליטיים. אך אם הייתם זכאים לקבלת החזרי מס הכנסה לשכירים בגין מקום מגורים תבעו אותו מהר ככל שניתן.
  7. לידה של ילד חדש – ילדים זו שמחה ללב אבל עם ההוצאות מגיע לכם החזר מס ונקודות זיכוי נוספות. השווי של ההטבה היא בגובה של אלפי שקלים בשנה לכל ילד. ניתן לתבוע החזרי מס הכנסה לשכירים עבור מקרה זה עד שש שנים אחונית.