בדיקת ביטוחים

Reading Time: < 1 minute

בדיקת ביטוחים 2020

בדיקת דוחות שנתיים של כל חברות הביטוח 

בדיקת ביטוחים היא אחת הפעולות המורכבות בניהול תיק הביטוח. עולם החיסכון והביטוח הפנסיוני מתחדש ומשתנה חדשות לבקרים ועל רקע חוסר היציבות בכלכלה העולמית מצריך תכנון פיננסי , בקרה ומעקב אחר התיק וביצוע שינויים מעת לעת על מנת להפיק את המקסימום הנדרש מתיק הביטוח והפרמיות המשולמות.

חישוב פוליסות בכל החברות  – שירות פרטי בתשלום 

 

כאשר הוא מבצע בדיקת ביטוחים אז היועץ הפיננסי חושף את חולשות תיק הביטוח ומוודא שהפרמיות המשולמות לחברת הביטוח מגיעות ליעדן. השבוע פרסם כלכליסט כי חברות הביטוח מגדל וכלל יחזירו למבוטחים סך כולל שk 20 מליוו שח בגין גביה מיותרת עבור כיסוי שלא היה בתוקף חודש מלא. לכתבה המלאה לחץ כאן .  ,

בדיקת פוליסות חישוב פנסיה

כאשר בודקים תיק פוליסות של מבוטח היועץ הפיננסי מתמקד בנושאים רבים שמטרתם הוא לקבל את המקסימום מכפסי הביטוח שלנו ולהתאים את החליפה הביטוחית ללקוח בראיה כוללת של צרכים ,הוצאות והכנסות של כלכלת המשפחה.

 

תודה על הפניה לאתר הכלכלן !האתר נמצא בבעלות פרטית מלאה והשירותים בו כרוכים בתשלום . אנא השאירו פרטי התקשרות ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם.

מופעל ע"י Fast Secure Contact Form

 

 

איתור מתכנן פיננסי | כלכלת בית מאמרים

רשם החברות |  בנק ישראל חשבונות מוגבלים 

אישור ניהול ספרים  | רשות המיסים בדיקת ביטוחים 

האתר של ד"ר גיא בכור GPLANET

 

מעת לעת על רגע העלייה בחשיבות הפוליסות והביטוח שלך למקרה פטירה שנקרא ריסק או ביטוח נכות הנקרא אובדן כושר עבודה, חשוב לבדוק בכל מקרה מה סכום הביטוח שעומד לרשותך בכל כיסוי ולא לסמוך על המזל. מרבית הישראלים מוגדרי מבוטחים בתת ביטוח ולכן מעת לעת רצוי לבדוק את גובה הכיסוי בפוליסה, האפשרות להוזיל פוליסות ביטוח או לרכוש ביטוחים חדשים טובים יותר או מצד שני לוותר על כפל ביטוחים כי חברות הביטוח לא תמיד משלמות כפל פיצוי בכפוף לתנאי הפוליסה ועל פי הוראות כל דין.