דמי אבטלה לחיילי מילואים 2024 מימוש זכויות והטבות

דמי אבטלה לחיילי מילואים 2024 מימוש זכויות והטבות

זה לא נעים אבל ככל הנראה שזה קורה. מאז פרוץ המלחמה חיילי המילואים היקרים שלנו נושאים ברוב הנטל. הם נאלצים להפרד מביתם, ממקום העבודה והמשפחה. בנוסף למאמץ המתמשך חלקם פוטרו ממקום עבודתם או שמצאו את עצמם מובטלים. מה בכתבה?. מימוש זכויות מקסימלי. דמי אבטלה לחיילי מילואים 2024

כמה ימים בתשלום אתם זכאים?. דמי אבטלה לחיילי מילואים 2024 

לפי הודעת המוסד לביטוח לאומי, בעת הגשת בקשה לדמי אבטלה מקבלים זכאות למספר ימים מסוים. כמה ימים שנה?. הכמות היא בין 50 ל-175 יום, תלוי בגיל ובמספר הילדים. תמורת כל יום זכאות, תשולם קצבה חודש בכל 12 לחודש. מעת לעת, בהתאם לאירועים ולוח השנה הביטוח הלאומי מקדים את תשלום הקצבה החודשית.

עוד באתר מענקים חדשות תשלומים 

חגים 2024 תאריכים וחופשות מעבודה ולימודים

קצבאות נכות 2024 הסכומים החדשים

המכסה השנתית לקבלת דמי אבטלה. לקבל מקסימום קצבה! 

את מכסת ימי האבטלה ניתן לממש במשך שנה. 

מה מייחד את ההודעה של ביטוח לאומי?. בהודעה לחיילי המילואים מדגיש המוסד את אופן המימוש המקסימלי. חשוב שתדעו שאם הייתם במילואים ולא ניצלתם את כל ימי האבטלה שמגיעים לכם, מובטח לכם, שהביטוח הלאומי דואג לכם. 

מה עושים?. איך יודעים שקבלתי את כל הזכויות שלי?.

אז מה עושים? כשמסיימים את המילואים, מגישים בקשה חדשה לדמי אבטלה
אתם עומדים בתנאים לזכאות חדשה?. בשלב הבא תאושר לכם הבקשה החדשה. 

מה קורה אם לא צברתי תקופת אכשרה לדמי אבטלה?. 

במקרה שלא צברתם תקופת אכשרה (כלומר לא עבדתם לפחות 12 חודשים מתוך ה-18 האחרונים) – הכל טוב, אנחנו נשלם לכם את הימים שנשארו מהשנה הקודמת שלא ניצלתם.

האם צריך להתייצב בלשכה?.  

התשובה החד משמעית היא כן. על מנת למנוע חוסר נעימות, עיכוב בתשלומים יש להתייצב בשירות התעסוקה כדי שתהיו זכאים למלוא הזכויות. 

לא קבלתי את הכסף של הקצבה מה צריך לבדוק?. 

ראשית יש לוודא שחשבון הבנק שלכם מעודכן בצורה מדויקת באתר האישי של הביטוח הלאומי. כנסו לאזור האישי וצפו בנתונים. בירורים אישיים מול ביטוח לאומי ניתן לבצע באמצעות האתר האישי. איך נכנסים?. באמצעות שם משתמש וסיסמא. 

אתר שירות עצמי ביטוח לאומי אזור אישי

אתר שירות עצמי ביטוח לאומי אזור אישי