איך מוציאים תעודת פטירה באינטרנט

Reading Time: 3 minutes

איך מוציאים תעודת פטירה באינטרנט משרד הפנים

באמצעות שירותי שרד הפנים באינטרנט ניתן להנפיק תעודת זהות ולקבל אותה בדואר לאחר שבוע ימים . בכתבה זו נסביר איך מוציאים תעודת פטירה באינטרנט. ההנפקה אינה כרוכה בתשלום, בין אם בוצעה על ידי אתר משרד הפנים או על ידי כניסה למרשם האוכלוסין של מדינת ישראל. 

איך מוציאים תעודת פטירה באינטרנט

איך מוציאים תעודת פטירה באינטרנט מסך הקשת פרטים 

איך מוציאים תעודת פטירה באינטרנט בחינם 

בין יתר השירותים שמשרד הפנים העביר גם לאינטרנט נמצאת גם האפשרות להנפיק העתק תעודת פטירה באינטרנט. תעודת הפטירה מונפקת באופן אוטומטי על ידי משרד הפנים באופן אוטומטי לכל אדם שנפטר. בניגוד לצו ירושה או הנפקת צו קיום צוואה שנעשה באופן יזום על היורשים. על ידי איתור מספר תעודת זהות של הנפטר, ניתן להקיש את המספרים ולקבל את המסמך. 

איך אפשר להוציא העתק תעודת פטירה

רשאים להנפיק העתק תעודת פטירה לבני או לבנות הזוג של הנפטרים ( בעל או אשה ) , לילדיהם או להוריהם. כל בעל עניין אחר כמו נכד או קרוב משפחה אחר , ידוע בציבור וכו יצטרך להגיע למשרד הפנים ולצרף מכתב הסבר אך אינו יכול להשתמש בשירות האינטרנט .

פרטים נדרשים לקבלת העתק תעודת פטירה ממשרד הפנים  

בשירותה אינטרנט להפקת תעודת פטירה של אדם אשר נפטר בישראל יש להקיש פרטים אישיים של המבקש ושל הקרבה לנפטר וכן את פרטי הנפטר .

כמה עולה להוציא העתק תעודת פטירה באינטרנט

השירות ניתן על ידי משרד הפנים ללא תשלום. אנשים יכולים להקיש את הפרטים באתר משרד הפנים ולקבל לביתם בדואר , בדומה לדוח מעסיקים ביטוח לאומי , את העתק תעודת הפטירה חתומה על ידי משרד הפנים . ללא תורים וללא המתנה בלשכות משרד הפנים .

כמה זמן אחרי הפטירה ניתן לקבל תעודת פטירה?

שבועיים מיום הפטירה ניתן לפנות למשרד הפנים ולקבל את המסמך. מה עוד קורה במעמד זה?. נגרע שמו של הנפטר ממרשם האוכלוסים של מדינת ישראל. 

לאדם שנפטר בחו"ל איך מוצאים תעודת פטירה?.

במקרה ויקירכם נפטר מחוץ לגבולות מדינת ישראל ניתן להנפיק תעודה זו באמצעות תמצית רישום ממרשם האוכלוסין. מה מאפשר השירות?.  לקבל תעודה המכילה תמצית פרטי רישום ממרשם האוכלוסין (רגילה ומורחבת), ללא תשלום. 

מה זה מגן יורשים ואיך נרשמים לשירות החדש 2024

הממונה על ענייני הירושה חנך שירות חדש לקבלת התראה על הגשת בקשה לצו ירושה או קיום צוואה לרשם הירושה!. השירות מאפשר לכל אדם לקבל עדכון על הגשת בקשה לצו ירושה או קיום צוואה לרשם לענייני ירושה באופן יעיל ומהיר וללא צורך לבדוק באופן יזום מידי יום באתר. לאחר הרישום לשירות, אם תוגש בקשה לצו לרשם לענייני ירושה בעניין עזבון של אדם, תשלח הודעה על כך למבקש. הרישום לשירות תקף למשך שנתיים ואינו כרוך בתשלום. את הרישום לשירות יש לבצע באתר הרשם לענייני ירושה ONLINE

איתור כספים אבודים לנפטר 

לפעמים נדמה לנו שאנו כבר יודעים כמה כסף והיכן השאיר אחריו אדם שנפטר. תחום איתור ירושות כספים אבודים לנפטר וקופת גמל ישנה הוא אחד התחומים הפיננסיים בהם רב הנסתר על הגלוי.

אנשים שנפטרו חסכו לא מעט כסף במהלך חייהם ולא תמיד ידעו לתעד את החיסכון הפנסיוני שלהם. בחלק ניכר מהמקרים הכסף הזה היה יכול לסייע להם בחייהם והם לא ידעו על קיומו. לפרטים נוספים אצל אתר הר הכסף.

 

 איתור חשבונות רדומים בבנקים הר הכסף 

איתור חשבונות רדומים בבנקים הר הכסף

איתור כספים לנפטר אינו מצריך הנפקת צו ירושה. איך אפשר להוציא תעודת פטירה משרד המשפטים. מדוע?.  בסכומי ירושה נמוכים של קופות גמל ביטוחי נהלים קרנות השתלמות אין צורך במסמך זה.