שירות לקוחות ביטוח פנסיה גמל השתלמות

פרסומות גוגל

הכלכלן 2018

גולשים יקרים אתר הכלכלן הנו אתר בבעלות פרטית ללא זיקה לגופים המסוקרים באתר. התוכן באתר נכתב על ידי כלכלנים מנוסים עם אוריינטציה צרכנית במטרה שתפיקו את המיטב מהתכנים המקצועיים באתר בתחומי פנסיה ביטוח קופות גמל החזרי מס הכנסה ומימוש זכויות ביטוח לאומי . ניתן לפנות אלינו לקבלת שירות פרטי ומקצועי בתשלום . נשמח לקבל מכם תגובות ושאלות וכן התייחסות לכתבות המופיעות באתר . גלישה נעימה באתר הכלכלן

שירות לקוחות ביטוח פנסיה גמל השתלמות

אתר הכלכלן

 

מגדל כלל הראל
 039201010  5454* או 03-9420440  תביעות שירות לקוחות
פניקס מנורה איילון
 לפרטים לחצו כאן   2000*  1-700-72-72-27
03-7569090
הכשרת היישוב ביטוח ישיר AIG
לפרטים לחצו כאן  03-5555555  1800400400
השאירו הודעה לשירות לקוחות פרטי בכל חברות הביטוח
* indicates required field

אתר הכלכלן מוביל את האינטרנט בתחום מידענות פנסיונית ומודעות בתחום חיסכון ארוך טווח שירות לקוחות בחברת הביטוח ומידע אובייקטיבי מדויק לצרכני הפנסיה בישראל. האתר מציע שירות בתשלום לאיתור כספים אבודים מכל התקופות , משלוח פקס לחברת ביטוח , טופסי חברות הביטוח וכן הכוונה טלפונית למי שמעוניין לקבל שירות לקוחות אישי בחברות הביטוח בישראל

שירות לקוחות ביטוח פנסיה מספרי טלפונים למוקדי שירות של ביטוח חיים פנסיה גמל השתלמות כל הפרטים על מוקדי השירות של חברות הביטוח . טיפים לשיחה מוצלחת וקבלת שירות מיטבי ממוקדי שירות לקוחות

מה יש להכין לקראת שיחה עם מוקד שירות ביטוח פנסיה 

  1. תעודת זהות של העמית או המבוטח בחברת הביטוח
  2. מספר פוליסה בחברת הביטוח או מספר עמית בקרן הפנסיה
  3. יש למקד את הבקשה בשיחה מול מוקד שירות בחברת הביטוח ולהגדיר את בקשתכם
  4. חשוב שתהיה לכם מספר פניה קודמת ו/או לתעד את מספר הפניה הנוכחית לצורך המשך טיפול
  5. למתקשרים מטלפון סלולארי יש לוודא שיש לכם סוללה מספיק מלאה על מנת לקיים שיחה ארוכה והמתין את הזמן הנדרש על הקו
  6. חשוב לזכור שאנשי שירות לקוחות בחברות הביטוח כמו גם מוקד שירות לקוחות בקרן פנסיה מקבלים לעיתים עשרות שיחות ביום ולא פעם ישנו עומס  במוקדים אלו , לכן חשוב לנקוט בגישה מכבדת ובטון דיבור ידידותי גם אם נסיבות הפנייה נעוצות בעוול לכאורה שנעשה לכם
  7. ניתן ורצוי להתייעץ עם סוכן ביטוח מורשה או יועץ ביטוח אובייקטיבי לפני פניה מהותית או לפני ביצוע שינוי מהותי בפוליסת ביטוח
  8. ממלאים טופס תביעה של חברת ביטוח ? חשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח מנוסה בתחום תביעות ביטוח
  9. מוקדי שירות ביטוח חיים כפופים לביקורות פתע של משרד האוצר ולכן רמת השירות משפתרת מאד בשנים האחרונות.

הכלכלן אתר אובייקטיבי למודעות פנסיונית ! התכנים באתר הם בגדר סקירות בתחום הביטוח והפנסיה והחיסכון הפנסיוני ולא בגדר ייעוץ פנסיוני אישי

מודעות גוגל