רשימת סוכני ביטוח בפתח תקווה

Reading Time: 2 minutes

רשימת סוכני ביטוח בפתח תקווה

באמצעות אתר משרד האוצר ניתן לאתר רשימת סוכני ביטוח בפתח תקווה לפי סוג רישיון ולרוב עם רפטי הקשר של סוכן הביטוח המבוקש.

רשימת סוכני ביטוח בפתח תקווה משרד האוצר

רשות שוק הון ביטוח וחיסכון היא האחראית על רישוי סוכני ביטוח  , משווקי ביטוח המועסקים מטעם חברות הביטוח וקרנות הפנסיה וכן יועצי ביטוח ביטוח אובייקטיביים לפי ענף ביטוח .

על מנת לבצע איתור של סוכני ביטוח בפתח תקווה יש להיכנס לאתר משרד האוצר למערכת איתור סוכני ביטוח . מציאת סוכני ביטוח בפתח תקווה לפי רשימות משרד האוצר מאפשרת איתור סוכן גם לפי שם וגם לפי סוג רישיון ביטוחי.

רשימת סוכני ביטוח בפתח תקווה

רשימת סוכני ביטוח בפתח תקווה

מערכת לאיתור סוכני ביטוח  יועצים פנסיוניים וסוכני שיווק פנסיוני  משרד האוצר

  1.  כנסו לאתר משרד האוצר
  2. בצעו במערכת חיפוש סוכני ביטוח לפי סוג רישיון או לפי עיר מגורים
  3. זכרו שהמערכת של משרד האוצר תמיד מציגה סוכני ביטוח בעלי רישיון בתוקף לאותה שנת חיפוש
  4. אם אתם מחפשים סוכן ביטוח אשר רישיון סוכן שלו פג ולא חודש לא תראו אותו ברשימת סוכני הביטוח של העיר פתח תקווה  .

אתרי משרד האוצר הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים

משרד האוצר מיישם מדיניות של חשיפת מידע לציבור במטרה להעלות את המודעות הפנסיונית ובמטרה לחסוך לציבור כסף הן באמצעות ביטול כפל ביטוחים אטו איתור כספים אבודים .

הר הכסף איתור כסף לפי תעודת זהות 

איתור כסף אבודים בחברות הביטוח בנקים קרנות פנסיה וקופות גמל. לא ניתן לאתר באמצעו הר הכסף מלווה מדינה וחבל שכן היישום של משרד האוצר עולה עשרות מונים על זה של בנק ישראל ומאפשר איתור כסף לפי תעודת זהות בחינם ואף איתור ירושות ללא צורך בצו ירושה או תעודת פטירה .

הר הביטוח איתור כפל ביטוחים רשימת פוליסות  

לא פחות חשוב מהר הכסף ! הר הביטוח מאפשר לקבל רשימת פוליסות ביטוח מעודכנות ללא חיסכון , בכל ענפי הביטוח לרבות סיעוד , ביטוחי רכב , ביטוח בריאות וביטוח תאונות אישיות ענף בו נטען שיש לא מעט כפל ביטוחים . במידה ואתם מחזיקים בפוליסה של ביטוח ניתן לפנות לסוכן הביטוח שלך בנושא צניחה במחירי ביטוח החיים בעקבות רפורמה שהוביל משרד האוצר

ביטוח בפתח תקווה רשימה מעודכנת של משרד האוצר כל סוכני הביטוח בפתח לפי סוג רשיון ביטוח עם כתובות טלפונים וצור קשר אתר הביטוח