שירות לקוחות ביטוח פנסיה גמל השתלמות
אתר הכלכלן
מגדל | כלל | הראל |
039201010 | 5454* או 03-9420440 | תביעות שירות לקוחות |
פניקס | מנורה | איילון |
לפרטים לחצו כאן | 2000* | 1-700-72-72-27 03-7569090 |
הכשרת היישוב | ביטוח ישיר | AIG |
לפרטים לחצו כאן | 03-5555555 | 1800400400 |
אתר הכלכלן מוביל את האינטרנט בתחום מידענות פנסיונית ומודעות בתחום חיסכון ארוך טווח שירות לקוחות בחברת הביטוח ומידע אובייקטיבי מדויק לצרכני הפנסיה בישראל. האתר מציע שירות בתשלום לאיתור כספים אבודים מכל התקופות , משלוח פקס לחברת ביטוח , טופסי חברות הביטוח וכן הכוונה טלפונית למי שמעוניין לקבל שירות לקוחות אישי בחברות הביטוח בישראל
שירות לקוחות ביטוח פנסיה מספרי טלפונים למוקדי שירות של ביטוח חיים פנסיה גמל השתלמות כל הפרטים על מוקדי השירות של חברות הביטוח . טיפים לשיחה מוצלחת וקבלת שירות מיטבי ממוקדי שירות לקוחות
מה יש להכין לקראת שיחה עם מוקד שירות ביטוח פנסיה
- תעודת זהות של העמית או המבוטח בחברת הביטוח
- מספר פוליסה בחברת הביטוח או מספר עמית בקרן הפנסיה
- יש למקד את הבקשה בשיחה מול מוקד שירות בחברת הביטוח ולהגדיר את בקשתכם
- חשוב שתהיה לכם מספר פניה קודמת ו/או לתעד את מספר הפניה הנוכחית לצורך המשך טיפול
- למתקשרים מטלפון סלולארי יש לוודא שיש לכם סוללה מספיק מלאה על מנת לקיים שיחה ארוכה והמתין את הזמן הנדרש על הקו
- חשוב לזכור שאנשי שירות לקוחות בחברות הביטוח כמו גם מוקד שירות לקוחות בקרן פנסיה מקבלים לעיתים עשרות שיחות ביום ולא פעם ישנו עומס במוקדים אלו , לכן חשוב לנקוט בגישה מכבדת ובטון דיבור ידידותי גם אם נסיבות הפנייה נעוצות בעוול לכאורה שנעשה לכם
- ניתן ורצוי להתייעץ עם סוכן ביטוח מורשה או יועץ ביטוח אובייקטיבי לפני פניה מהותית או לפני ביצוע שינוי מהותי בפוליסת ביטוח
- ממלאים טופס תביעה של חברת ביטוח ? חשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח מנוסה בתחום תביעות ביטוח
- מוקדי שירות ביטוח חיים כפופים לביקורות פתע של משרד האוצר ולכן רמת השירות משפתרת מאד בשנים האחרונות.
הכלכלן אתר אובייקטיבי למודעות פנסיונית ! התכנים באתר הם בגדר סקירות בתחום הביטוח והפנסיה והחיסכון הפנסיוני ולא בגדר ייעוץ פנסיוני אישי