מגדל פניות הציבור

מגדל פניות הציבור

כמו כל חברת ביטוח בישראל גם חברת הביטוח מגדל מפעילה מוסד הנקרא פניות הציבור. תפקידו של גוף זה הוא לקבל את פניות הציבור לחברה , ולא רק של ציבור המבוטחים , ולספק מענה לפונים על ידי הפעלת גורמיםשונים בתוך החברה. בעמוד זה באתר הכלכלן נציג את דרכי ההתקשרות והטלפונים של מגדל פניות הציבור.

טיפים לכתיבת מכתב עבור מגדל פניות הציבור

  • בכל פניה למגדל באמצעות מגדל פניות הציבור פנו בצורה מכובדת ונעימה , בכל נושא
    בית מגדל בפתח תקוה  צילום אתר הכלכלן

    בית מגדל בפתח תקוה צילום אתר הכלכלן

    שיהיה , גם אם אתם כמבוטחים יודעים בוודאות שנעשה לכם עוול , שמרו על רמה נאותה של פניה .

  • בקשו אישור לפניה + מספר פניה שנתנת באופן אוטומטי לכל פניה המדיעה למגדל פניות הציבור
  • אם פניתם באמצעות כתובת הדואר האלקטורני ודאו שאתם מקבלים תשובה אוטומטית ושמרו אותה בתיבת השואר לצורכי תיעוד מעקב ובקרה.
  • לכל פניה שלכם צרפו צילום תעודת זהות . זיהוי הלקוח במערכת המחשב של מגדל נחוצה והכרחית לטיפול יעיל
  • מגדל מתייקת כל פניה ואמורה לטפלבה תוך 30 ימי עסקים מרגע קבלת הפניה.
  • פניות הציבור של מדל מרכזות את הטיפול בכל גופי חברת הביטוח – פנסיה  , גמל , השתלמות ,ביטוחי רכוש והשקעות

מגדל פניות הציבור – פרטי התקשרות 

טלפון פניות הציבור : 076-8868186

פקס תלונות מגדל : 03-5637882

דואר אלקטרוני פניה לממונה פניות הציבור במגדל : pniyot@migdal.co.il

כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106

באמצעות טופס אלקטרוני באתר האינטרנט של מגדל לחצו כאן ( פחות מומלץ כי לא מאפשר לפרט ולצרף קבצים)

בדיקת ביטוחים הר הכסף 

 MAX הלוואות זולות

עמלות בנקים | איתור כספים