מגדל פניות הציבור

מודעות גוגל

מגדל פניות הציבור

כמו כל חברת ביטוח בישראל גם חברת הביטוח מגדל מפעילה מוסד הנקרא פניות הציבור. תפקידו של גוף זה הוא לקבל את פניות הציבור לחברה , ולא רק של ציבור המבוטחים , ולספק מענה לפונים על ידי הפעלת גורמיםשונים בתוך החברה. בעמוד זה באתר הכלכלן נציג את דרכי ההתקשרות והטלפונים של מגדל פניות הציבור.

טיפים לכתיבת מכתב עבור מגדל פניות הציבור

  • בכל פניה למגדל באמצעות מגדל פניות הציבור פנו בצורה מכובדת ונעימה , בכל נושא
    בית מגדל בפתח תקוה  צילום אתר הכלכלן

    בית מגדל בפתח תקוה צילום אתר הכלכלן

    שיהיה , גם אם אתם כמבוטחים יודעים בוודאות שנעשה לכם עוול , שמרו על רמה נאותה של פניה .

  • בקשו אישור לפניה + מספר פניה שנתנת באופן אוטומטי לכל פניה המדיעה למגדל פניות הציבור
  • אם פניתם באמצעות כתובת הדואר האלקטורני ודאו שאתם מקבלים תשובה אוטומטית ושמרו אותה בתיבת השואר לצורכי תיעוד מעקב ובקרה.
  • לכל פניה שלכם צרפו צילום תעודת זהות . זיהוי הלקוח במערכת המחשב של מגדל נחוצה והכרחית לטיפול יעיל
  • מגדל מתייקת כל פניה ואמורה לטפלבה תוך 30 ימי עסקים מרגע קבלת הפניה.
  • פניות הציבור של מדל מרכזות את הטיפול בכל גופי חברת הביטוח – פנסיה  , גמל , השתלמות ,ביטוחי רכוש והשקעות

מגדל פניות הציבור – פרטי התקשרות 

טלפון פניות הציבור : 076-8868186

פקס תלונות מגדל : 03-5637882

דואר אלקטרוני פניה לממונה פניות הציבור במגדל : pniyot@migdal.co.il

כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106

באמצעות טופס אלקטרוני באתר האינטרנט של מגדל לחצו כאן ( פחות מומלץ כי לא מאפשר לפרט ולצרף קבצים)

בדיקת ביטוחים הר הכסף 

 MAX הלוואות זולות

עמלות בנקים | איתור כספים

מודעות גוגל