מגדל פניות הציבור
כמו כל חברת ביטוח בישראל גם חברת הביטוח מגדל מפעילה מוסד הנקרא פניות הציבור. תפקידו של גוף זה הוא לקבל את פניות הציבור לחברה , ולא רק של ציבור המבוטחים , ולספק מענה לפונים על ידי הפעלת גורמיםשונים בתוך החברה. בעמוד זה באתר הכלכלן נציג את דרכי ההתקשרות והטלפונים של מגדל פניות הציבור.
טיפים לכתיבת מכתב עבור מגדל פניות הציבור
- בכל פניה למגדל באמצעות מגדל פניות הציבור פנו בצורה מכובדת ונעימה , בכל נושא
שיהיה , גם אם אתם כמבוטחים יודעים בוודאות שנעשה לכם עוול , שמרו על רמה נאותה של פניה .
- בקשו אישור לפניה + מספר פניה שנתנת באופן אוטומטי לכל פניה המדיעה למגדל פניות הציבור
- אם פניתם באמצעות כתובת הדואר האלקטורני ודאו שאתם מקבלים תשובה אוטומטית ושמרו אותה בתיבת השואר לצורכי תיעוד מעקב ובקרה.
- לכל פניה שלכם צרפו צילום תעודת זהות . זיהוי הלקוח במערכת המחשב של מגדל נחוצה והכרחית לטיפול יעיל
- מגדל מתייקת כל פניה ואמורה לטפלבה תוך 30 ימי עסקים מרגע קבלת הפניה.
- פניות הציבור של מדל מרכזות את הטיפול בכל גופי חברת הביטוח – פנסיה , גמל , השתלמות ,ביטוחי רכוש והשקעות
מגדל פניות הציבור – פרטי התקשרות
טלפון פניות הציבור : 076-8868186
פקס תלונות מגדל : 03-5637882
דואר אלקטרוני פניה לממונה פניות הציבור במגדל : pniyot@migdal.co.il
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 3063 קרית אריה פתח תקווה, מיקוד 4951106
באמצעות טופס אלקטרוני באתר האינטרנט של מגדל לחצו כאן ( פחות מומלץ כי לא מאפשר לפרט ולצרף קבצים)