העברת קרן השתלמות

Reading Time: 2 minutes

העברת קרן השתלמות

בעשר השנים האחרונות העברת קרן השתלמות הפכה לפעולה שגרתית שמטרתה לשפר את המוצר  , להקטין סיכונים ועמלות ולהגדיל את החיסכון המוצר החיסכון הכל כך משתלם. לפני ביצוע העברת קרן השתלמות אתר הכלכלן , מציג שלושה טיפים חשובים במיוחד שיהפכו את הקרן שלכם לרווחית ובטוחה יותר

 מדריך אובייקטיבי להעברת קרן השתלמות מאת צוות אתר הכלכלן mypens.co.il

העברת קרן השתלמות בגלל דמי ניהול האם זה כדאי ?

דמי ניהול אוכלים במחצית מהחיסכון בקרן השתלמות. לא רק שדמי הניהול מכאיבים אלא שבקרן השתלמות ניתן לגבות עד 2% דמי ניהול מהחיסכון המצטבר.כואב בכיס. החברות המנהלות משתדלות להסתיר את דמי הניהול שהן גובות אולם אם אתם משלמים יותר מ 1% דמי ניהול בקרן השתלמות , זו כבר סיבה טובה לחשוב על העברת קרן השתלמות.

העברת קרן השתלמות בגלל סיכון של מנהל ההשקעות – קצת על סיכון בהשקעות

השגת תשואה גבוהה יותר היא חוכמה קטנה יחסית. מדד שארפ מייצג את הסיכון שנטל מנהל ההשקעות על מנת להשיג תשואה נוספת , ביחס למנהלי ההשקעות האחרים. . ההשוואה מתבצעת באמצעות מדד שארפ. מדד זה מאפשר להשוות את הסיכון שנטלו מנהלים השקעות  , באותו מסלול השקעות , ואילו תשואה הם הגיעו ביחס לסיכון.. בהמשך העמוד מוצגת טבלת השוואה של מדדי שארפ לדוגמא.

כלל שמדד שארפ , באותה קטגוריית השקעה הוא גבוהה יותר כך ביצועי מנהל ההשקעות טובים יותר.

העברת קרן השתלמות להשגת תשואה גבוהה יותר

תשואה היא סוג של אופנה חולפת. מנהלי קרנות ההשתלמות המציעים לחוסכים לבצע העברת קרן השתלמות הודות לתשואה שהשיגו לא יכולים לחזות את את גובה התשואות הבאות שישיגו ואסור להם להתחייב לתשואה שישיגו בעתיד. הרצון של החוסך להשקיע את כספו בקרן שהשיגה תשןאה בעבר מתוך תקווה שתשיג שוב את אותה תשואה זוקפת לזכותה חלק לא מבוטל ממהלכי העברת קרן השתלמות בשוק החיסכון

לסיכום , העברת קרן השתלמות היא מהלך שיכול להיות משתלם ונכון , אולם מצריך שיקול דעת מעמיק האם תכנית החיסכון היקרה הזו תהיה במצב טוב יותר לאחר העברת קרן השתלמות. אם העברת קרן השתלמות מגלמת :

חיסכון בדמי ניהול מהחיסכון המצטבר לצד שינוי בסיכון שמגלמת ההשקעה ביחס לתשואה שהושגה שבעבר בקרן המקבלת הריי שללקוח יכולה לצמוח תועלת מהמעבר.

 

קישור לפורטל ההלוואות של ישראל –  MAX.WESAVE.INFO

רשות המיסים נקודות חשובות בייעוץ משכנתא | משכנתאבדיקת ביטוחים | GPLANET